Ventana Modal

Este contenido se reemplaza via ajax por el del html externo.

×

Ventana Modal

Este contenido se reemplaza via ajax por el del html externo.

×

Ventana Modal

Este contenido se reemplaza via ajax por el del html externo.

×

×

| 2/24/2010 12:00:00 AM

Shutdown of Colombian magazine raises questions

Feb 24--Colombia lost one of its best-known independent magazines this month when the parent company of Cambio suddenly announced it was ceasing publication.

Shutdown of Colombian magazine raises questions Shutdown of Colombian magazine raises questions
The demise of the hard-hitting publication has raised questions in journalistic circles about whether other forces were at work.

The magazine's publisher, El Tiempo Publishing Group, is owned by Spanish conglomerate Grupo Planeta, which owns a Colombian television station and is seeking a government license to operate a national network.

Cambio ostensibly came to an end because of economic problems, but skeptics claim that the real reason was that Grupo Planeta wanted to appease the government in its bid to operate a national channel.

Read more here.
 
Semana International delivers news about Colombia in English. Find more in our home.

EDICIÓN 1888

PORTADA

Petro vs. López Obrador, ¿cuál es la diferencia?

El recién elegido presidente de México, Andrés Manuel López Obrador, ha tenido una carrera muy parecida a la de Gustavo Petro. ¿Por qué uno pudo llegar al poder y el otro no?

Queremos conocerlo un poco,
cuéntenos acerca de usted:

Maria,

Gracias por registrarse en SEMANA Para finalizar el proceso, por favor valide su correo a través del enlace que enviamos a:

correo@123.com

Maria,

su cuenta aun no ha sido activada para poder leer el contenido de la edición impresa. Por favor valide su correo a través del enlace que enviamos a:

correo@123.com

Para verificar su suscripción, por favor ingrese la siguiente información:

O
Ed. 1889

¿No tiene suscripción? ¡Adquiérala ya!

Su código de suscripción no se encuentra activo.